new year's eve impressions

new year's eve outfit
Mein Freund und ich haben dieses Mal Silvester in Hong Kong gefeiert und nachdem wir am 31.12. erst morgens nach einem 11 Stunden Flug wieder in Hong Kong angekommen sind, habe ich mich abends einfach für ein bequemes Outfit entschieden. Neben meinen Lederleggings, einem weissen Shirt und meinen Booties hatte ich endlich die Gelegenheit meine neue Jacke von Cotton On zu tragen. Wir hatten ein wunderbares Dinner in einem Restaurant in unserer Nachbarschaft und sind danach an die Waterfront Promenade in West Kowloon gegangen, um uns dort das Feuerwerk anzuschauen! Ich bin ein grosser Fan von Feuerwerken und habe diesen Abend wirklich sehr genossen. 

This time, my boyfriend and I have celebrated New Year's Eve in Hong Kong and after we arrived in Hong Kong on 31.12. in the morning after a 11hour flight, I simply chose a comfortable evening outfitIn addition to my leather leggingsa white shirt and my boots, I finally had the opportunity to wear my new jacket from Cotton OnWe had a wonderful dinner at a restaurant in our neighborhood and went then to the West Kowloon Waterfront Promenade to to watch the fireworksI am a big fan of fireworks and I really enjoyed this evening.

appetizer
dessert
main course



new year's eve decoration
new booties

19 comments

  1. Wow! The food looks AMAZING! Love your new boots Nicole. Happy 2012 xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. That food looks so delish! Makes me hungry ^^
    Happy 2012

    http://nospetitesreveries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wow, Silvester in HongKong, das stelle ich mir toll vor. Frohes Neues!!!!

    ReplyDelete
  4. food looks so delish and you look so pretty :)
    xxx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Das Essen sieht KÖSTLICH aus! :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  6. Lecker, lecker, lecker sag ich nur zu dem Essen!
    & deine Schuhe sind toll! HAPPY NEW YEAR! ♥

    ReplyDelete
  7. what an exciting way to celebrate NYE!

    ReplyDelete
  8. wow, ich mag deinen blog total gerne :-)
    schau doch auch mal bei mir vorbei und
    hinterlasse etwas, vielleicht gewinne ich
    mit dir ja sogar eine neue leserin ♥
    weiter so !

    http://melina-originals.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. happy new year!!!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    ReplyDelete
  10. happy new year!!!you are so lucky!!Hong kong is an amazing city!those pics are so yumie!!I following you!!

    mysteryfishbowl.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Happy New Year!! ;D

    & those are really cute booties you've got :)


    <3,
    dana

    ReplyDelete
  12. love this post!
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Looks like you had a great time, the pics are beautiful.
    Wish you all the best for 2012
    kisses

    ReplyDelete
  14. Wow, das stelle ich mir toll vor. Silvester in HK mit Blick über die Skyline. Ich bin wirklich ein Fan dieser Stadt. :)

    ReplyDelete
  15. boah sieht das lecker aus :D ♥
    danke füür dein lieben kommi :)

    ReplyDelete
  16. Love the boots!! And the food looks so delicious! Happy New Year!

    ReplyDelete
  17. Love your boots, you are very chic!

    ReplyDelete
  18. Amazzzinnggg food, great outfit choice! :)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!