flower skirt

jeans shirt - cotton on, skirt - chinese shop, bag - cotton on, tights - h&m, shoes - cotton on, watch - fossil, nail polish - nicole by poi
Das Wetter in Hong Kong ist in den letzten Wochen ziemlich wechselhaft und oft stehe ich verzweifelt vor meinem Kleiderschrank und bin total überfordert mit der Entscheidung, was ich anziehen sollen. Am Samstag hatte ich etwas mehr Zeit und habe beim Wühlen in den Tiefen meines Kleiderschranks diesen Blumenrock gefunden. Kombiniert mit einer schwarzen Strumpfhose und meinem hellblauen Jeanshemd war er die perfekte Lösung für mein Problem!

The weather in Hong Kong have been variable in recent weeks and very often I was standing desperately in front of my closet and was totally overwhelmed with deciding what to wear. On Saturday, I had a little bit more time and by rummaging in  the depths of my closet, I've found this floral skirt. Combined with black tights and my lightblue denim shirt, it was the perfect solution to my problem!






14 comments

  1. Das Outfit ist sehr schön!
    Ist es bei euch denn so warm, dass du nicht mehr anziehen musst? Wir haben ständig Temperaturen um null Grad :(

    ReplyDelete
  2. cool and simple otfit!!perfect!!!love your skirt!!!kisses

    mysteryfishbowl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi dear, I adore your pretty print skirt and you've styled it very well too

    ReplyDelete
  4. darling, thank you very much for you comment and for following me. i follow you back :)
    pretty nice outfit and pics
    i have new post, waiting for you on my blog
    xoxo
    diannetho.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love the skirt and the button up! So adorable!!

    xo.

    http://takemetovogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Great wedges and bag :)
    Kisses :*
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ich mag den Rock. Und das Wetter bei dir ist mit Sicherheit wärmer als bei uns! ;)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  8. das Outfit ist doch echt gut geworden :) und ich weiß, dass es morgen wieder kalt sein wird in Hamburg und werde trotzdem wieder gefühlte Stunden vorm Kleiderschrank stehen.. Total cool, dass du in Hong Kong bist :) Lilly

    ReplyDelete
  9. Fantastic!!
    Sending you loads of love :)

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  10. love your post and blog! it's so nice!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    www.fashionhypnotised.com

    ReplyDelete
  11. thanks for having passed to me;)... I like your blog

    BLOG MISS DONNA POESIA

    ReplyDelete
  12. great outfit!
    I follow you now :-)
    xoxo linlicious-style

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!