wing makeup


Vor ein paar Wochen waren wir zur Hochzeit einer Freundin eingeladen und dies war nun schon bereits meine zweite chinesische Hochzeit (1. chinesische Hochzeit hier), die ich seit meinem Umzug nach Hong Kong miterleben durfte. Da ich mich dazu entschlossen hatte, ein Kleid zu tragen, dass ich bereits zu einer anderen Hochzeit in Deutschland getragen habe, war mein "Budget" nicht ausgereizt und ich konnte die zauberhafte Wing, eine nebenberufliche Visagistin, zu mir nach Hause bestellen, um mir ein tolles Make-up und Frisur zu machen. Wing hat ebenfalls einen Blog, auf dem sie Fotos von ihren Make-ups und Haarstylings zeigt.

A few weeks ago we were invited to the wedding of a friend and this was already my second Chinese wedding (1. chinese wedding here), which I had attended since moving to Hong Kong. Since I had decided to wear a dress that I've already worn at a different wedding in Germany, my "budget" was not maxed out and I could asked the lovely Wing, a part-time make-up artist, to come to my home to make a great makeup and hairstyleWing also has a blog where she shows pictures of her beautiful makeups and hair stylings. 







7 comments

  1. Your make-up & hair look stunning Nicole xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. Hi Nicole! Nice blog! I really like that you posted your hair and makeup! I hope you had a great time at that wedding!
    Thanks for your kind comment! Of course i will follow you back, your blog is really nice! xx

    http://hotspotemily.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nice work!!!!!!!! You're make-up and hair are incredible!!!!!!!
    http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/2010/12/16.html

    ReplyDelete
  4. Voll hübsch. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!