fashion inspiration: sparkle & sequins

sparkle & sequins

sparkle & sequins by simplebutfabulous

In dieser Saison sind Pailletten einfach ein absolutes Must-have und ich habe mich total verliebt in diese wundervollen Glitzerstücke. Pailletten geben jedem einfachen Kleidungsstück   das gewisse Etwas und gerade in der Vorweihnachtszeit sind sie einfach der perfekte Begleiter.


This season, sequins are simply an absolute must-have and I fell totally in love in these beautiful pieces of glitter. Sequins give every single piece of clothing that certain something and just before Christmas, they are simply the perfect companion.

9 comments

  1. Ich liebe den Glitzerrock, aber ich glaube an Silvester muss ich leider im kalten Paris darauf verzichten :(
    Alina :-*

    www.bunchofroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. OMG! This is sequin heaven for a girl like me who loves anything sparkly - great picks!
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  3. I'm in love with the number 5 skirt! Great choices all of them.
    kisses

    ReplyDelete
  4. oh, mir gefällt kleidungsstück nummer eins besonders gut! tolle dinge!
    wünsche dir noch einen schönen tag!
    alles liebe
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    ReplyDelete
  5. ich will die zara clutch haben !!!
    schöner post, pailletten sind vor allem in der weihnachtszeit super!

    www.labyssale.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Schöne Teile hast du dir da ausgesucht. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  7. I really can't get enough sequins. I love the skirt.

    ReplyDelete
  8. ou I have number 1, the sequin top which i'm just about to post now on my blog! :)
    thanks for commenting and following dear, i'm following back
    http://sevenautumnleaves.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!