simple but fabulous - 23

package from my lovely twin sister
Mit grossen Schritten geht es nun auf Weihnachten zu und das heisst für meinen Freund und mich, dass wir wieder für zwei Wochen nach Deutschland fliegen und unsere Familien besuchen. Ich freu mich wirklich total auf die Zeit mit meinen Freundinnen und mit meiner Familie und kann es kaum erwarten. Um schon mal in die richtige Weihnachtsstimmung zu kommen, hat meine liebe Zwillingsschwester uns ein Paket mit allen möglichen leckeren Weihnachtsgebäck geschickt, was mich sehr gerührt hat. Weiter kleine Highlights meiner vergangenen Tage sehr ihr hier.

With big steps Christmas is coming and that means for my boyfriend and mewe are going to fly to Germany for two weeks and visit our familiesI'm really looking forward to spend time with my friends and my family and can not wait until I see them againIn order to get into the right Christmas spirit, my lovely twin sister has sent us a package with all sorts of delicious Christmas cookieswhich touched me very muchFurther small highlights of my last days are here.

our new macbook

advent wreath

iced caramel latte

huge hello kitty decoration in one of HK's malls

5 comments

  1. Ich wünsche Dir eine ganz schöne Zeit, wenn du wieder hier in deutschland bist und kann mir nur zu gut vorstellen, wie sehr du dich darauf freust:)))

    ReplyDelete
  2. So lovely of your sister to send a gift! Bet you can't wait to fly back to Germany...exciting!!
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  3. How sweet of your sister to send cookies and how exciting is it that you're going home to Germany. Your advent wreath is lovely.

    ReplyDelete
  4. cute blog..follow me i do the same..:)

    ReplyDelete
  5. Die Deko ist schön mit den Kugeln und so. Tolle Idee! :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!