vanillekipferl (vanilla christmas cookies)

vanillekipferl (vanilla christmas cookies)
Am vergangenen Sonntag habe ich mich (passend zum ersten Advent) dazu entschlossen Vanillekipferl zu machen. Für mich sind sie einfach das Weihnachtsgebäck schlecht hin und als der Duft von selbst gebackenen Plaetzchen durch unsere Wohnung zog, ist in mir richtig Weihnachtsstimmung aufgekommen. Und das obwohl die Temperaturen in Hong Kong noch immer über 15 Grad liegen!

Last Sunday I decided to bake Vanillekipferl (vanilla christmas cookies), perfect for the first  Sunday in AdventFor me Vanillekipferl are one of the best Christmas cookies and when our apartment smells like homemade cookies, my Christmas spirit emerged. Although the temperatures in Hong Kong are still above 15 degrees!





5 comments

  1. Oh my word, these look absolutely amazing Nicole!!!! Yummy xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. mmmmmm~ looks yammy!))I hope you had a fabulous weekend. I've got a new post where I experiment on my hair. It's a lot of fun!) Love to hear what you think. Xo

    Yelena,
    GlamThings

    ReplyDelete
  3. thanks for ur comment!!! I'm following you back :)

    xx

    HTTP://WWW.MONEASYWARDROBE.COM

    ReplyDelete
  4. <3 Vanillekipferl! So much work, but definately worth it!

    xx Nina
    http://nospetitesreveries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Schickst du mir ein paar? :) Ich muss die auch noch machen. Aber ich bin immer so faul. xD

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!