tell me about yourself award


Elisa von "Scarlet Red" und Maren von "fashion meets art" haben mir vor kurzem den "Tell me about yourself award" verliehen, womit ich ihnen hiermit recht herzlich danken möchte. Die Regeln besagen, dass ich 7 Dinge über mich erzählen soll, die nun hier folgen:

  1. Erst seitdem ich in Hong Kong lebe, kann ich mit Stäbchen essen.
  2. Ich war vor ein paar Jahren noch ein totaler Sportmuffel und jogge mittlerweile drei Mal pro Woche.
  3. Meine Lieblingseissorte bei Häagen-Dasz ist zur Zeit Caramel & Biscuit.
  4. Vor dem Einschlafen schaffe ich meistens nur eine Seite in meinem Buch zu lesen.
  5. Mein Lieblingscocktail ist Caipirinha.
  6. Ich würde sehr gerne mal nach Australien reisen.
  7. ???


Den Award darf an ich an 15 Blogs verleihen und hier sind meine Auserwählten:

Here are the rules!
Thank and link back to the person that awarded you.
Write 7 random things about yourself
Spread the ❤ to 15 other bloggers.

Recently, Elisa from "Scarlet Red" and Maren from "fashion meets art" have given me the "Tell me about yourself award", for what I would like to thank them. The rules state that I have to tell 7 things about me that follow here:
  1. Since I live in Hong Kong, I can eat with chopsticks. 
  2. A few years ago I was a total couch potatoes and now I jog three times per week. 
  3. Currently my favourite ice cream at Häagen-Dazs is Caramel & Biscuit. 
  4. Before falling asleep, I usually just can read one page of my book.
  5. My favourite cocktail is Caipirinha.
  6. I would love to travel to Australia.
  7. ???

    I may give the Award to 15 blogs, and here are my chosen ones:




    Here are the rules!
    Thank and link back to the person that awarded you.
    Write 7 random things about yourself
    Spread the ❤ to 15 other bloggers.
    Follow simple but fabulous

    9 comments

    1. So with you on the Haagen Daaz... love Caramel Biscuit! Yum.

      ReplyDelete
    2. oh, vielen lieben dank für den award :) bei punkt 4 gehts mir übrigens immer genauso..
      xx

      ReplyDelete
    3. Thankyou so much for tagging me :) I've always wanted to be able to eat with chopsticks :P

      Sarah
      http://fashionismyh2o.blogspot.com/
      xx

      ReplyDelete
    4. Thank you, Nicole!
      and I'd also love to travel to Australia :)
      Nicole

      http://twistandshout1960s.blogspot.com/

      ReplyDelete
    5. Dankeschön. :) Das ehrt mich. ;)

      ReplyDelete
    6. Danke für den Award! Habe mitgemacht :3
      http://lianalaurie.blogspot.com/2011/10/gluckliches-bienchen-3.html

      Liebe Grüße,
      LianaLaurie

      ReplyDelete
    7. Thanks!! thanks!!




      xxxxxxxx
      nicol

      ReplyDelete
    8. thanks for the award :)

      www.pinklemonincrystal.blogspot.com

      ReplyDelete
    9. yay! I'll do this award next time :D thank you dear!

      www.fantailflo.com

      ReplyDelete

    Thanks for your lovely comments!