sunny weekend

top - h&m, shorts - no name, belt - h&m, shoes - otto, bag - mango, watch - fossil, scarf - no name, bracelet - h&m, nailpolish - opi
Nach einer verregneten Woche war das vergangene Wochenende wirklich traumhaft schön. Mein Freund und ich haben das schöne Wetter genutzt und hatten ein frühes Abendessen in einem neuen "Restaurant" , das vor kurzem bei uns in der Nachbarschaft neueröffnet wurde. Wir hatten sogar die Möglichkeit draussen zu sitzen und das ist in Hong Kong wirklich selten, denn im Sommer ist es meistens zu heiß und die Luftfeuchtigkeit so hoch, dass man es draußen nicht aushalten kann und im Winter ist es einfach zu ungemütlich. Mein Outfit bestand mal wieder aus ein paar Shorts (ich bin einfach ein großer Fan von Shorts!) und einem neuen Oberteil von H&M. Ich mag die Farbe wirklich sehr und bin sogar am überlegen, ob ich es mir nochmal in einer anderen Farbe hole, da es noch in vier weiteren schönen Farben erhältlich ist.

After a rainy week, last weekend was so beautiful. My boyfriend and I took advantage of the nice weather and had an early dinner at a new "restaurant", which was opened recently in our neighbourhood. We had the possibility to sit outside what is rare in Hong Kong, because in summer it is usually too hot and the humidity is so high that you cannot sit outside, and in the winter it's just too uncomfortable. My outfit consisted of a pair of shorts (I'm just a big fan of shorts!) and a new top from H&M. I like the colour very much and am even thinking on whether I buy this top in another colour, because it still available in four beautiful colors.








Follow simple but fabulous

9 comments

  1. Schöne Bilder. Ich bekomme da wirklich immer ein wenig Fernweh. :)

    ReplyDelete
  2. krass wie warm es ist :D wir frieren hier grad alle sehr....und die nudeln sehen einfach köstlich aus!!!

    ReplyDelete
  3. Totally adore your sandals Nicole. You're so lucky to still have this weather - it's now 3 degrees C in the UK xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  4. Very cute pictures - love how you styled the scarf!

    ReplyDelete
  5. I love how your top fits a bit draped...and I'm jealous that your weather is warm enough for shorts!

    Natasha ~ Required2BeInspired

    ReplyDelete
  6. Schöne Bilder... ich bin jedes Mal neidisch auf das Wetter bei dir da drüben. :-/

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  7. Love your red blouse! It's something I want to have. Your matched red nails looks pretty too :) -akiko

    http://styleimported.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U look great in this outfit^^ Love!

    I am also in HK :)

    www.mrsvintagehk.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Beautiful outfit! Love your stilettos ;)

    Ivory x

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!