simple but fabulous - 18

postcards
Letzte Woche war mein Freund geschäftlich unterwegs, so dass ich die mal wieder Zeit hatte ein paar Zeitschriften zu wälzen, ein kleinen Sex and the City-Marathon zu schauen und anderen Mädchenkram zu machen. Ein besonderes Highlight meiner Woche war, dass wir gleich zwei Postkarten von unseren Familien aus dem Urlaub bekommen haben und wie ich euch schon hier berichtet habe liebe ich es überalles Postkarten zu bekommen, sowie selber Postkarten zu schreiben. Darüber hinaus habe ich mir vor kurzem ein paar neue Laufschuhe von Reebok gekauft, so dass ich schon sehr auf meine nächste Joggingrunde freue.

Last week my boyfriend was on a business trip, so I had the time to read a couple of magazinesto watch a little Sex and the City-marathon and to make other things. One special highlight of my week was the receiving of two postcards from our families on vacation and as I've already told you here I love it to receive postcards, as well as to write postcards. In addition, I've bought some new running shoes from Reebok recently, so that I'm looking forward to my next round of jogging.

delicious sashimi

thank-you card from this wedding

new jogging shoes
Follow simple but fabulous

10 comments

  1. Oooh that Sashimi looks so yummy! Glad you had a good girlie week xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. There really is nothing like a sex and the city marathon! definitely up there on my fav series list!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. A SATC marathon is the best! That sashimi looks so delicious :) I'm addicted to sushi...I think.
    xxx

    ReplyDelete
  4. ich liebe SATC :) habe mir auch letzte woche laufschuhe gekauft :)
    alles liebe
    maren

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hi lovely, you have got an award for you in my blog!!!

    Besos, desde España, Marcela

    ReplyDelete
  6. habe dir auch einen award verliehen :) glückwunsch!!!

    ReplyDelete
  7. Das Essen sieht aber lecker aus. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!