dream home


bedroom

Taika von "Nicest Things" befindet sich zur Zeit nämlich im totalen Umzugsstress, versorgt ihre Leser aber trotzdem regelmäßig mit ein paar kleinen Einblicken in ihre neue Wohnung. Die Bilder sehen schon jetzt toll aus und ich bin sehr gespannt auf das fertige Ergebnis.
Unsere Wohnung in Hong Kong ist leider nicht sehr gross, da hier die Wohnungen im Vergleich zu Deutschland generell kleine und teuerer sind, weil es einfach nicht soviel Platz gibt. Die Suche nach passenden und schönen Möbeln war daher nicht ganz so einfach und manchen Wunsch musste ich mir leider abschminken.Durch eine meiner Lieblingsbloggerin wurde ich am vergangenen Wochenende dazu inspiriert meine "Traumwohnung" zusammen zustellen. 
Aber man kann ja ein bisschen träumen und dann würde unsere Wohnung wahrscheinlich so aussehen:


Through one of my favorite bloggers I was inspired to put together my "dream home". Taika of "Nicest Things" is currently in the stress of relocation, but she provides her readers regularly with a few insights into her new apartment. The pictures look great and now I'm very excited about the finished result.
Our apartment in Hong Kong is not very large, since the apartments are generally smaller in comparison to Germany and more expensive, because there is just not enough space. The search for suitable and beautiful furniture was therefore not so easy and unfortunately some of my wishes could not be fulfilled.
But I can dream a little bit and I think that our home would probably look like this:







living room






kitchen





closet





bathroom

6 comments

  1. great inspiration photos! love the new look of the bog :)

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  2. Such dreamy pics - I'd just be happy with a walk in closet like the one in the photo!!
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  3. Hmm... ich hab auch noch nicht meine Traumwohnung. :(

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  4. Those chandeliers are so wonderful. I would love to have those in my dream home. :-)

    Much love from Mystic Nymph.

    ReplyDelete
  5. Wow! Das sieht ja hammergut aus!

    Liebe Grüße, Katja

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!