double chocolate cookies

double chocolate cookies
Ich bin ein großer Fan von (fast) allem Gebackenen, dazu gehören natürlich auch Cookies und als ich dieses Rezept gefunden habe, wusste ich das ich es unbedingt ausprobieren muss. Ganz viel dunkle Schokolade ist die Hauptzutat, so dass ich mir hundertprozentig sicher war, dass ich diese Cookies lieben werde. Meine Erwartungen wurde auch nicht enttäuscht und kombiniert mit einem Glas Milch, sind diese Schokoladen Cookies einfach perfekt für einen Sonntagnachmittag mit ein paar Zeitschriften auf dem Sofa.

I am a big fan of (almost) everything baked, this includes of course cookies and when I found this recipe, I knew that I have to try it. A lot of dark chocolate is the main ingredient, so I've been  hundred percent sure that I will love these cookies. My expectations were met, and combined with a glass of milk, these chocolate cookies are perfect for a Sunday afternoon with a few magazines on the couch.






Follow simple but fabulous

13 comments

  1. Great minds Nicole! I'm posting the same on Wednesday!! These look totally yum xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. du bist wirklich eine meisterbäckerin! ich bekomme immer so hunger, wenn ich deine food-posts sehe :) ich backe auch sehr gerne, aber cookies habe ich noch nicht gemacht. das sollte ich dringend nachholen :-) danke fürs online stellen.
    liebste grüße u eine tolle woche dir!
    maren

    www.fashion-meets-art.com

    ReplyDelete
  3. So yummy looking. Not a milk fan though. May be coffee.
    www.thoughtsofpaps.com

    ReplyDelete
  4. Boa lecker... ich will auch Cookies haben. Schickst du mir'n Päckchen? :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  5. Yummy!

    thanks for your sweet comment on my last post!

    www.fantailflo.com

    ReplyDelete
  6. Hmmm looks so delicious!! and beautiful photos as always :) -akiko

    http://styleimported.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I love sweets......it look yummy:) thank you for sharing!

    ReplyDelete
  8. They look delicious!

    www.monochromemagpie.com

    ReplyDelete
  9. How do you make them if you don't speak German?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete

Thanks for your lovely comments!