wedding outfit

dress - h&m, shoes - stradivarius, ring - h&m, bracelets - stradivarius, nail polish - nicole by opi
Jetzt möchte ich euch natürlich auch noch mein Outfit zeigen, dass ich auf der chinesischen Hochzeit getragen habe. Ich hatte durch Zufall dieses romantische Blümchenkleid bei H&M entdeckt und fand es einfach perfekt geeignet für eine Hochzeit. Mein Entzücken war groß, als ich feststellen durfte, dass es auch noch um die Hälfte reduziert war. Also, musste ich es nur noch mit meinen Highheels von Stradivarius und ein paar Accessoires kombinieren und mein Outfit war perfekt!

Now I want to show you my outfit that I wore to the Chinese wedding. I had discovered by chance  this romantic flower dress at H&M and thought it is just perfect for a wedding. My delight was great, when I  realized, that it was also reduced by half. So, I just had to combine it with my high heels by Stradivarius and a few accessories and my outfit was perfect!







Follow simple but fabulous

16 comments

  1. You look gorgeous Nicole - the dress is perfect for a wedding & your shoes match so well xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. wow, du bist so hübsch. das kleid passt perfekt zu dir! tolles outfit. der ring u der lack auf dem letzten bild sind der i- tupfer :) toll!
    liebste grüße u danke für dein liebes kommentar!
    maren
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Great pictures!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. gorgeous dress!
    i've given your blog an award!

    x

    http://scarlet--red.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. pretty dress! and love the shoes!!

    ReplyDelete
  6. Wow... super Outfit! Und das Kleid ist sehr sehr schön. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  7. Ooh I love the color of that dress! It looks so beautiful! :)

    -j
    sorelle in style

    ReplyDelete
  8. What a lovely outfit and it's perfect for a wedding! I just went to my friend's wedding and will post my wedding outfit too :) Love your nail color and ring too. So chic! -akiko

    http://styleimported.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. sehr schönes kleid! und auch der nagellack gefällt mir richtig gut.. :)
    xx

    ReplyDelete
  10. whow, very nice food! thanks for sharing!
    im following u x
    btw, are u German living in HK?

    Follow me on:
    Miss Kwong - Art and Fashion

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!