simple but fabulous - 15

flowers from the hk flower market
Auch wenn ich beim Shoppen schon gedanklich im Herbst bin und schon einige schöne Dinge für die kommende Saison erstanden habe, ist das Wetter in Hong Kong immer noch sommerlich warm! Daher stand letzte Woche der Besuch des Flower Markets und ein Abstecher bei Häagen-Dazs ganz oben auf meiner To-Do-Liste. Der Flower Market in Hong Kong ist wunderschön und die Blumenpracht ist wahnsinnig groß. Natürlich musste ich dann auch gleich ein paar Blümchen für unsere Wohnung mitnehmen. Weitere kleine Highlights meiner Woche seht ihr hier.

Even if I'm already in the shopping mood for autumn and even if I've already bought some nice things for the coming season, the weather in Hong Kong is still summery warm! Therefore, a  visit to the Flower Market and a detour to Häagen-Dazs were at the top of my to-do list last week. The Flower Market in Hong Kong is beautiful and the variety of flowers is enormous. Of course, I had to buy some flowers for our apartment. More little highlights of my week you see here.
ice cream shake by häagen-dazs

delicious german food
ride with hong kong's star ferry

Follow simple but fabulous

15 comments

  1. Ich liebe den Blumenmarkt in HK. Ich war vor zwei Jahren dort und immer, wenn ich auf deinem Blog bin, bekomme ich Fernweh. :)

    ReplyDelete
  2. how have I not been following you? love your site so much. totally following on bloglovin now. i hope you will too. adore this post. if you get a second I'd would love to hear what you think of my latest outfit post. xoxo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The star ferry reminds me of when I went to HK! Those sausages look yummy, as does the ice cream shake!! xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  4. Bonitas fotos, la comida tiene muy buena pinta.

    Te invito a que pases por mi blog.

    http://trabajoartesano.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tell me about it!!! its always hot in Singapore and I am so eager to wear and shop the A/W collections!!!

    lovely pics :)

    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oh mein Gott, sieht der Eiscreme-Shake lecker aus <3 <3

    ReplyDelete
  7. lovely snaps and these pics have made me hungry!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Die Blumen sehen toll aus... und das Eis und die Würstchen... KÖSTLICH! Lädst du mich mal ein? ;)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  9. German food and the shake looks so delicious and the flower looks so beautiful..!! Nice photos. Have a great week! -akiko

    http://styleimported.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ab und zu schöne blumen und gut bürgerlich essen: was will man an solchen Tagen mehr?

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hhhm, das deutsche Essen sieht RICHTIG lecker aus!!! Bin schon so lange wach, dass ich wieder eine Mahlzeit vertragen könnte:-) Besser jetzt ab ins Bett! Hhhm, Eiscreme-Shake...

    ReplyDelete
  12. Oh, vielen lieben Dank für deinen süßen Kommentar :)

    ReplyDelete
  13. Here is Spain is still hot too! That milkshake looks delicious.

    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!