new (old) sandals

t-shirt - primark, skirt - h&m, belt - h&m, shoes - h&m, watch - fossil, nail polish - alcina
Wie ihr ja bereits wisst, war mein "Lieblingsfotograph" letzte Woche nicht verfügbar, so dass ich keine neuen Outfitbilder machen konnte. Daher gibt es ein  paar Fotos, die wir schon vor ein paar Wochen gemacht haben, nachdem ich in meinem Schuhschrank ein Paar Sandalen entdeckt habe, die ich schon fast vergessen hatte. Ich habe sie irgendwann mal im Sale bei H&M erstanden und war ganz entzückt, als sie mir in die Hände gefallen sind. Den Rock habt ihr schon hier gesehen und ich mag ihn wirklich sehr, da man ihn wunderbar kombinieren kann.

As you already know my "favourite photographer" was not available last week, so I couldn't make new outfit pictures. Therefore, here are a few photos that we have done a few weeks ago, after I discovered a pair of sandals in my shoe closet  that I had almost forgotten. I bought this pair sometime in sale at H&M and was quite delighted when I found them. This skirt you've seen here and I really like it, because you can combine it peferctly.




14 comments

  1. Hey honeylove!! I am loving the colour of this skirt, I am so jealous!! Thank you for your lovely comment by the way, howgood was that article on Erin! xxx mandy

    http://oraclefox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dankeschön. :) Ich kann sie dir wirklich nur wärmstens ans Herz legen. Sie sind toll. :)

    ReplyDelete
  3. Isn't it great when you find things in your closet you forgot you had! And they're lovely!! The skirt however steels the show, gorgeous colour xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  4. very nice color of the skirt :)

    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. you look very cute and chic! and don't you love when you find items in your closet that you completely forgot about :)

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  6. tolles outfit! du siehst wunderbar aus!
    liebste grüße,
    maren

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. How adorable are you, Nicole! Just love this. And love anything H & M. Have a brilliant day.

    ReplyDelete
  8. perfect outfit. loving the color combo

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Simple and nice.
    www.thoughtsofpaps.com

    ReplyDelete
  10. Cute outfit and love the blue skirt. You look so pretty :) -akiko

    ReplyDelete
  11. Oh wieder einmal wunderschöne Photos (:
    Liebe Grüsse nach Hong-Kong (diesmal wieder aus der Schweiz ;) ) <3

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!