simple but fabulous - 9

guide book for Hanoi
Die letzte Woche war ziemlich anstrengend, denn neben dem normalen Alltagsstress, hatten wir auch noch ein paar Behördengänge zu erledigen und wie jeder weiß, sind diese meistens mit sehr langen Wartezeiten verbunden. Aber da der Grund für die Behördengänge ein schöner war, auf den ich mich schon sehr freue, habe ich die Wartezeiten gerne in Kauf genommen. Mein Freund und ich werden nämlich am Donnerstag für vier Tage nach Hanoi/Vietnam fliegen und dafür mussten wir vorab ein Visa beantragen. Wir haben uns ganz spontan dazu entschieden und ich freue mich wirklich sehr, denn das was ich bisher von Hanoi gelesen und gesehen habe, ist wirklich toll!
 
Last week was pretty stressful, because in addition to the normal stresses of everyday life, we had to do a few administrative procedures and as everyone knows, these are usually associated with very long waiting times. The reason for these administrative procedures is that my boyfriend and I are going to fly to Hanoi/Vietnam on Thursday and we had to apply for a Visa in  advance. We are going to stay there for four days and I'm so happy and can't wait to see this beautiful city.
 
we've bought some dvds at greatly reduced prices
new shoes from stradivarius
refreshment
beautiful weather in HK

10 comments

  1. Hi Nicole, love your shoes! I've never been to Vietnam, so please take plenty of photo's to show us xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. Die schuhe sind ja süß!^^
    Was kosten solche Sachen eigentlich in Hong Kong?
    Kannst du die Sprache schon gut?^^
    Und was mich brennend interessiert ist, was machst du dort eigentlich beruflich?

    Liebste Grüße <3

    und schonmal viiiiel spaß in Vietnam!-^.^-

    ReplyDelete
  3. Just found your blog!
    I never go Vietnam before. you currently stay at Hong Kong? :D

    ReplyDelete
  4. So exciting that you are going to Vietnam :) LOVE your shoes ;)

    Happy Monday!

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  5. Vietnam ist definitiv ne Reise wert *träum*.
    Ich hoffe, du teilst deine Eindrücke mit ein paar Photos mit uns :)
    LG

    ReplyDelete
  6. Ich möchte auch wieder nach Hanoi... *heul*

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  7. Wowo, you have a good look, you have a good taste in movies (ahh romantic movies) and you like OPI nail laquers, ... I think I'll follow you ;)
    http://www.alinka-fashionblog.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!