how to: midi skirts

How to: midi skirts
(1. bow blouse - reissonline.com, mustard midi skirt - missselfridge.com, oxford shoes - kohls.com, globe ring - neimanmarcus.com, 2. cardigan - hm.com, circular skirt - dorothyperkins.com, cheetah shoes - target.com, geometric bangle - topshop.com, 3. jumper - hm.com, blue skirt - riverisland.com, loafer high heels - kohls.com, phyton necklace - topshop.com)


Obwohl ich Maxi-Röcke wirklich super-schön finde und sie zu den perfekten Begleitern im Sommer gehört haben,  freue ich mich jetzt schon auf den Herbst. Denn im Herbst wandert die Rocklänge wieder etwas nach oben und die neuen Midi-Röcke kommen. Die Midi-Röcke können bunt kombiniert werden, wichtig ist allerdings, dass man möglichst Schuhe mit Absätzen trägt, um die Beine etwas zu verlängern. Ich habe drei Outfits zusammengestellt, um zu zeigen wie fabelhaft die neuen Midi-Röcke sind.

Although I love maxi skirts and they've been the perfect companions in summer, I'm already looking forward to autumn. Since in autumn the skirt length moves a little bit up and the new midi-skirts are coming. The midi-skirts can be combined colorful, but it is important to wear high heels to  extend your legs. I've put together three outfits to show how fabulous the new midi-skirts are.

15 comments

  1. Die Outfitkombinationen sehen toll aus. :) Obwohl ich wahrscheinlich diesen Trend auslassen werde. ;)

    ReplyDelete
  2. wow, tolle outfits. das letzte ist das beste! gefällt mir gut. bin aber eher der fan von kurzen röcken :-)
    liebste grüße,
    maren

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. could never do midi skirts cos I'm already too short...they would be maxi skirts on me lol

    ReplyDelete
  4. Great post love.=)

    http://kashaysblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. My fav is the last mix. totally like it
    Have a nice day
    Sara C.

    ReplyDelete
  6. Thinking to buy a midi skirt! and totally in love with outfit#3, especially skirt!

    ReplyDelete
  7. I simply adore midi skirts! They're so fun and classy. Thanks for sharing! xoxo, Veena <3

    http://seven-inch-stilettos.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. danke für deinen kommentar! toller post, finde die erste kombination am schönsten :)

    ReplyDelete
  9. Lovely sets! Gorgeous colour combinations :)

    Sarah
    http://fashionismyh2o.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  10. Die Kombinationen sehen immer so toll aus... allerdings denke ich immer, dass das bei mir so doof aussieht... egal ob Maxi- oder Midi-Röcke. -.-

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  11. Love the outfits you've put together! The colours of the skirts are also gorgeous...I'm already looking forward to pairing my midi skirt with a chunky knit ;)

    http://lavienmode.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. I love all your picks & I agree it will be nice to wear this length of skirt! I love the pumps too xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  13. Deine Fashiontipps sind immer super! Ich hätte von mir aus nicht viel mit den Midi-Skirts anzufangen gewusst. Jetzt aber schon :)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!