fashion inspiration: little creatures

Animal Rings
(wolf ring - lindestore.com, elephant ring - betseyjohnson.com, panda ring - irregularchoice.com, rabbit ring - mylabel.co.uk, frog ring - topshop.com, owl ring - funaccessoires.com.au)


Leider hatte ich in den letzten Tagen soviele Dinge um die Ohren, dass ich nicht zum posten gekommen bin, aber dafür gibt es heute einen neuen Post.
Ich bin ein großer Fan von glitzernden Dingen und zur Zeit steht ein glitzernder Tierring ganz oben auf meiner Wunschliste. Ich bin total begeistert von diesen wunderhübschen und zugleich niedlichen Ringen, dass ich hier meine persönlichenFavoriten zusammengestellt habe.

Unfortunately I had so many things to do in the last days, that I didn't have the time to post, but now there is a new post.
I am a big fan of shiny things and currently a glittering animal ring is on the top of my wish list. I'm totally excited about these beautiful and cute rings that I have compiled my personal favorites.

11 comments

  1. Omg! Love that orange frog!

    Sarah
    http://fashionismyh2o.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  2. Wow! Ich find den Wolf am coolsten!! Schau mir gleich den Shop an, du Verführerin :-)

    LG
    Esra

    http://nachgesternistvormorgen.de/

    ReplyDelete
  3. ich liebe ja orange u deshalb würde ich den froschring nehmen :-) da du auch orange gut findest- bald kommt ein post darüber :-) btw ;)
    hab ein schönes wochenende!
    maren

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I love this, especially the owl ring :)

    thenotebookofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Der Panda Ring ist voll süß! :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  6. Oh my gosh I LOVE animal rings! The panda and the owl are my favorites! :)

    -j
    sorelle in style

    ReplyDelete
  7. Die Ringe sind alle voll schön!

    Was machst du eigentlich in Hong Kong?

    <3 Christina

    ReplyDelete
  8. Danke für dein Kommentar :)
    Ich will diesen tollen Wolfring :P
    Liebe Grüße
    Sofie

    ReplyDelete
  9. I'm also a big fan of glittering animal rings! We have a lot of affordable ones just like that here.

    BTW, Ms. Nicole I tagged you in my Play the 7 Links Challenge. I hope you enjoy the game! :-)

    ReplyDelete
  10. I LOVE the bunny and panda rings!! So cute!!

    Yours Truly,
    Tam

    www.yourstrulytam.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!