fashion inspiration: autumn's shoe trends



Die neuen Schuhtrends für den kommenden Herbst finde ich so schön, dass ich hier bereits meine Favoriten fur euch zusammengestellt habe. Die Trends reichen von "Bowed Ballerinas" bis hin zu "Sparkling Heels" und diese Vielfalt begeistert mich wirklich sehr. Welcher Trend gefällt euch am Besten?


The new shoe trends for the coming fall are so beautiful, that I already put my favourites together for you ! The trends range from "bowed ballerinas" to "sparkling heels" and this diversity excites me. What trend do you like best?

Follow simple but fabulous

14 comments

  1. i love the bowed ballerinas and chic brogues. Flats are definitely my thing. I just can't stand wearing heels. My feet hurt easily. :-(

    ReplyDelete
  2. Ich liebe solche peep-toes booties^^
    Aber fürs Büro oder so sind die ein bisschen zu hoch-.-

    Liebste Grüße <3

    ReplyDelete
  3. I love all of these! Sparkling heels are my favorites though :)

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  4. Besonders die beiden links oben sind ja wohl einfach traumhaft <3

    ReplyDelete
  5. Die Sparkling Heels sind der Hammer. <33

    ReplyDelete
  6. lovely shoes
    love your blog

    check out mine
    tiklemecouture.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mir gefallen auf jeden Fall immer die, die Absätze haben. xD Aber ich brauche auf jeden Fall neue Ballerinas... meine gehen schon langsam kaputt... aber ich bin immer so wählerisch. -.- Und dann finde ich nie welche. -.-

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  8. Schmacht, schmacht! Im Moment sind noch die Swedish Hasbeens eine Schuh-Inspiration! Aber schon jetzt für Herbsttrends schmachte, schadet ja nie:-) Thanks!

    ReplyDelete
  9. I love the things that are trending this fall! So excited for all of it!

    Fashion Translated

    ReplyDelete
  10. in love with all those shoes...esp in love with those golden brogues!!
    xx

    ReplyDelete
  11. Love the sparkling heels and the brogues ;)

    ReplyDelete
  12. Great guide! I should really try this- I'm sure it'd be a cheaper option than buying those Sam Edelman studded heels I've been lusting over.

    Sincerely,
    Sabrina

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!