simple but fabulous - 7

self made pizza "tomato with mozzarella and pesto"
Manchmal gibt es einfach nichts schöneres, als sich spontan dazu zu entscheiden Pizza selber zu machen und diese mit leckeren Dingen zu belegen, die man im Kühlschrank findet. Mein Freund und ich hatten uns gestern abend dazu entschlossen einen Pizzateig zu machen und hatten wirklich viel Spaß. Neben einer sehr außergewöhnlichen Pizzakreation, die mein Freund zusammengestellt hat, haben wir auch den Klassiker "Tomate mit Mozzarella und Pesto" gemacht. Mit einem Glas Wein haben wir das Wochenende langsam ausklingen lassen. Diese Dinge haben meine Woche noch schöner gemacht.

Sometimes there is nothing better than making pizza spontaneously and to put tasty things on it that are found in the refrigerator. Last night my boyfriend and I decided to make a pizza dough and we really had fun. In addition to a very unusual pizza creation that my boyfriend put together, we also made the classic "tomato with mozzarella and pesto." With a glass of wine, we made our weekend perfect. These things made ​​my week even better.

our green rug looks like fresh grass

new shoes

sweet puff

time to find new recipes

13 comments

  1. Mmmh, Pizza mit Tomate, Mozzarella und Pesto ist sooo lecker! Superschöne Fotos. Ich mag euren Teppich :)

    ReplyDelete
  2. Really like these blue shoes!

    ReplyDelete
  3. Die Pizza sieht ja yummi aus. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  4. Mmmmm that pizza...

    Btw, that extra follow on Bloglovin’ is me - need my weekly pretty and yummy fix from you. Come keep me company there if you’re a believer that sharing is caring!


    With lots of love from Sydney,

    x Kel

    Come see why I 'wear the pants'

    ReplyDelete
  5. wow you've just made me so hungry and made me miss hong kong. i want to go back! xx opinionslave
    / twitter: @opinionslave

    ReplyDelete
  6. ÑAM!!! You made me hungry!!! xoxo

    ReplyDelete
  7. Danke auch. :)

    Selbstgemachte Pizza liebe ich: Meine Mama macht den Teig und ich kann sie dann nach all meinen Wünschen belegen - mmmmhh. Auch sonst sehr schöne Fotos.

    Grüße aus Hongkong gleich.. wie ist denn da so das Leben, vermisst du nicht deine Familie und Freunde? Das ist so weit weg.

    ReplyDelete
  8. das sieht aber sehr lecker aus <3

    ReplyDelete
  9. Leckere Pizza! :)

    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  10. Your DIY pizza looks delicious. In fact, it's making loud rumbles in my stomach. Haha! I wanna taste it in a flash. OMG!

    ReplyDelete
  11. That's a stellar bathmat! Seafoam green for the win!

    Peace, Love and Puppies
    Raised By Wolves

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!