simple but fabulous - 6

beautiful flowers
Eine arbeitsreiche Woche liegt hinter uns, die von einem wundervollen Sonntag beendet wurde. Neben einem erfolgreichen Shoppingtrip,  haben mein Freund und ich auch die Gelegenheit gefunden den Sonntag mit einem Spaziergang abzurunden. Kleine Highlights, die meine Woche ein bisschen fabelhafter gemacht hat, seht ihr hier.

A busy week is behind us, which was ended by a wonderful Sunday. In addition to a successful shopping trip, my friend and I have also found the opportunity to make our Sunday perfect with a little walk. Small things, which has made my week a more fabulous, do you see here.

I'm so proud of him (my boyfriend)
pancakes are one of my favourite dishes
a good movie, popcorn and some drinks - fabulous!
one of my favourite places in Hong Kong - the fruit market!

6 comments

  1. Pancakes are my fav too. The last picture makes me miss Hong Kong so much. I hope you had a great weekend. ;)

    ReplyDelete
  2. Hi Nicole, warum wohnst du eigentlich in Hong Kong?

    Hier geht’s zu meinem Blog!

    ReplyDelete
  3. yammi.
    pancakes, was für ein rezept nimmst du dafür? (post auf meinem blog bitte :))
    weil ich hatte mal eines, das war lecker, nur hab ichs verloren und dann so ein neues gehabt, was mir aber überhaupt nicht entsprach.

    a-secret.de.vu

    ReplyDelete
  4. Die Blumen sind schön. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  5. love your bloog¡¡¡
    is very cutee :)

    ReplyDelete
  6. Ah, die Pancakes sehen so verlockend aus. Muss ich auch unbedingt mal wieder machen!
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!