one lovely blog award


Ich habe gestern gleich 2 Mal den "One lovely blog award" erhalten und bin total gerührt. Ich freue mich so sehr, dass ich sowohl von Heizi von "Willkommen bei Heizelmännchen" und von VLM  von "Seven Inch Stilettos" diesen Award bekommen haben. Vielen, vielen Dank dafür!!!
An dieser Stelle folgen nun 7 Dinge über mich:
  1. Ich liebe Coca Cola Light!
  2. Für mich kommen Geburtstage und Weihnachten immer total plötzlich, so dass ich jedes Mal in einen Geschenke-Einkauf-Stress gerate!
  3. Ich liebe es "To-do-Listen" abzuhaken!
  4. Postkarten zu schreiben und zu erhalten ist vielleicht "altmodisch", aber ich liebe es!
  5. Ich könnte Nudeln jeden Tag essen.
  6. Seit dem wir im 20.Stock wohnen, habe ich meine Höhenangst überwunden!
  7. Ich kann auf Vorspeise und Hauptgericht verzichten und gleich mit dem Dessert beginnen!

Trommelwirbel...... und ich vergebe diesen Award an folgende Bloggerinnen, deren Blogs ich wirklich außerordentlich gerne mag:
A few rules: 
1. Link back to the person who passed you the award
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 blogs 

4. Drop them a note to tell them about it.
Yesterday I have received the "One lovely blog award" twice and am totally touched. I am so happy, that Heizi from "Welcome to Heizelmännchen" and VLM from "Seven Inch Stilettos" gave me this award. Many, many thanks!
Here are 7 things about me:

  1. I love Coca Cola Light!
  2. For me, birthdays and Christmas always come suddenly, so that I get in a gift-shopping-stress every time!
  3. I love to tick off "to-do" lists!!
  4. To write and receive postcards may be "old fashioned" but I love it! 
  5. I could eat pasta every day. 
  6. Since we live in 20th floor, I have overcome my fear of heights!
  7. I can forgo a starter and main course and start right with the dessert!

Drum roll ...... and I forgive this award to the following bloggers whose blogs I like very much:

A few rules: 
1. Link back to the person who passed you the award
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 blogs 
4. Drop them a note to tell them about it.

20 comments

  1. Liebste Nicole!
    Ich freue mich ganz fürchterlich und fühle mich ehrlich geehrt!


    Bitte bitte sei mir nicht böse, aber ich mache nicht so gerne Awardspostings auf meinem Blog. Trotzdem freue ich mich wie gesagt wie Bolle - Tausend Dank!

    Ganz liebe Grüsse,
    Renaade

    ReplyDelete
  2. Dein Blog ist ja süß! Habe dich gerade bei Sweet Trolley entdeckt. Hihi, ich könnte auch jeden Tag Nudeln essen.

    LG Taika

    ReplyDelete
  3. Hi Nicole, thank you so much for the award:)
    I like dessert too, but I never skip the main coz I've got a huge stomach, haha~~
    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Thank you so much for the award! :) x

    ReplyDelete
  5. Congratulations on your award Nicole! :-)

    Much love from Mystic Nymph

    ReplyDelete
  6. wow, was für ein schöner blog & herzlichen glückwunsch zu deinem award!! Follow back, wenn du mal einen moment hast..
    ♥ ... milla

    ReplyDelete
  7. lovely blog dear !
    xo
    http://mishuella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hi sweet Nicole!

    Thank you so much for this award, I will link you back in my next post! I had no internet connction until today, this is why I hadn't posted anything for 6 days:(
    I hope you are having a great time!

    Kisses!
    Chrysa
    Stories and Sequins

    ReplyDelete
  9. Congratulations for the award! I love eating pasta too! It's my favorite! xoxoxoo

    ReplyDelete
  10. I remember getting these in the past..Always nice to be appreciated,,

    All the best, Angel

    ReplyDelete
  11. ich liebe auch cola light :D
    X

    ReplyDelete
  12. congratultaions!

    New post up:la belle journée
    www.fashiongamble.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. tag me next time haha

    thank you for commenting on my blog, sorry it took a long time for me to reply.

    visit me !

    www.fantailflo.com

    ReplyDelete
  14. Congrats on your award!!!You deserve it!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. vielen viele dank für den tollen award!
    ich freu mich rießig!

    ReplyDelete
  16. Das mit den To-Do-Listen kenne ich :)

    ReplyDelete
  17. so lovely! i like your blog, and those photos are great! and you write so nice. :')

    http://thepileofstyle.blogspot.com/ <--- MOI

    :*

    ReplyDelete
  18. congratulations baby, you deserve it, it's lovely to receive awards from other bloggers in recognition of your work!

    ReplyDelete
  19. Herzlichen Dank für den Award!!
    Ich liebe es auch "To-do"-Listen abzuhaken! :-)
    Und die Art der Überwindung der Höhenangst finde ich total witzig! :-)

    ReplyDelete
  20. Vielen, lieben Dank Nicole!!!

    Hier mein Blogpost darüber:

    http://restaurant-am-ende-des-universums.blogspot.com/2011/07/award-no-5-und-6-yeah-baby-du-hast-es.html

    LG
    A.D.

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!