one lovely blog award - 2

Wednesday, July 13, 2011

Nachdem ich erst vor kurzem mit einem Blog Award ausgezeichnet wurde, habe ich nun von Marie Luise von "luiseliebt" und von Sofie von "Chronology of thoughts" den  "one lovely blog award" bekommen. Natürlich freue ich mich sehr darüber und bin sehr gerührt! Vielen, vielen Dank!

Hier kommen nun 7 weitere Dinge über mich:
  1. Ich könnte Stunden auf Obst- und Gemüsemärkten in Hong Kong verbringen!
  2. Zum Wachwerden muss ich immer eins meiner Lieblingslieder voll aufdrehen.
  3. Ich liebe Nagellacke.
  4. Wenn ich ins Kino gehe, gehört Popcorn unbedingt dazu.
  5. Ich habe das Joggen für mich entdeckt.
  6. Ich möchte gerne mal nach Neuseeland.
  7. Meine Zwillingsschwester ist einfach die Beste!
Und hiermit vergebe ich den "one lovely blog award" an folgende Blogs:
Hier nun auch die Regeln:
Verleihe auch einen Award an die Person, von der du einen bekommen hast und verlinke sie. Schreibe 7 Dinge über dich selbst. Verleihe den Award an 15 weitere Blogs. (Ach, naja ich denke mal 10 oder 11 reichen auch.) Informiere sie über deine Awardverleihung. Ach ja, und wichtig ist, dass die nominierten Blogs nicht mehr als 100 Leser haben, sondern tatsächlich noch sehr klein sind und diese Aufmerksamkeit verdient haben!

After I was honored with a blog award recently, I have get the "one lovely blog award" from Marie Louise of "lusieliebt" and Sofie from "Chronology of thoughts" now. Of course I am delighted and very touched! Thank you so much!
 
Here are 7 more things about me:
  1. I could spend hours on fruit and vegetable markets in Hong Kong! 
  2. To wake up I turn up one of my favorite songs. 
  3. I love nail polish. 
  4. When I go to the movies, popcorn is a must. 
  5. I've discovered that I like jogging. 
  6. I would like to travel to New Zealand. 
  7. My twin sister is simply the best!
And I hereby forgive the "one lovely blog award" to the following blogs:
Here are the rules:
GIve the award to the person from whom you have received it and link them. Write 7 things about yourself. Give the award to 15 other blogs. (Oh, well I guess 10 or 11 blogs are enough!) Inform them about it. Oh, and it is important that the nominated blogs have no more than 100 readers and deserve this attention!

12 comments:

  1. Thank you for the award, Ms. Nicole. It's so nice of you. This is my third award already. :-)

    ReplyDelete
  2. Thanks Nicole I only just realized that I have been awarded a nice blog award. Will post back asap.
    www.thoughtsofpaps.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. dankeschön :)
    wow, und wie kamst du dazu? wirst du für immer in hongkong bleiben?

    ReplyDelete
  4. aww your awesome thank you very much. My first award. Ill be posting this up real soon.

    ReplyDelete
  5. Thank you, Nicole! Will post back soon.

    ReplyDelete
  6. Awesome post! Congrats on ur award :) x

    ReplyDelete
  7. Danke schoen Nicole. What an honor

    ReplyDelete
  8. Bonjour!!! J aime bien ton blog!!! Tres actu!!!!
    Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  9. Congrats! :)

    Check out my blog & Follow me if you like it. I'm following back! :)
    http://andjelaundtom483.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Hey, schöner Post. Magst du nur meinen Blognamen noch richtig stellen? Du hast jedes Mal so einen Buchstabendreher drin. Wäre lieb ;)

    ReplyDelete
  11. stumbled upon your blog ~ it's lovely! i agree with you about needing popcorn at the movies ~ it drives my husband insane!!
    xx ~ kristina

    ReplyDelete
  12. Ich danke dir. :) Den Award habe ich bereits erhalten, deswegen werde ich auch keinen neuen Artikel dazu verfassen. ;)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...