h&m sale

Thursday, July 14, 2011


Letzte Woche habe ich euch schon meine Schnäppchen gezeigt, die ich bei Stradivarius gefunden habe und natürlich musste ich dann auch noch bei H&M vorbei gehen. Hier seht ihr nun meine Einkäufe. Neben einem tollen Maxi-Rock, habe ich noch eine Bluse, einen Blümchenrock und eine Hose gefunden. Oh, ich liebe den Schlussverkauf einfach! Es ist so schön mit vollen Tüten nach Hause zu kommen, aber dabei zu wissen, dass man nur die Hälfte für alles bezahlt hat!

Last week, I've already shown you my bargains I've found by Stradivarius and of course I had to go to H&M too. Here you can see my purchases now. Besides a great maxi-skirt, I have found a blouse, a floral skirt and pants. Oh, I love summer sales! It's so nice to come home with full bags, but to know, that you pay only the half price for everything!

9 comments:

  1. I love the H&M blouse and skirt. So eye candy! :-)

    Much love from Mystic Nymph

    ReplyDelete
  2. Hey I love H&M. I went to the one in Zhong Wan when I was in H&K. Too bad the state that I am currently living in doesn't have H&M. what a bummer. Happy shopping my dear! :)

    ReplyDelete
  3. Love the maxi skirt!

    beautylipstick.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lucky find, that skirt. My H&M looks like robbers had hit it - I can't find anything!

    ReplyDelete
  5. Sorry if this is a duplicate -

    That H&M skirt is a lucky find; my H&M looks like its been robbed - nothing to be found at all!

    ReplyDelete
  6. o love H&M¡¡¡
    great post¡¡ kisses :)

    ReplyDelete
  7. Geniale Ausbeute!!!

    Please visit my English Fashion Blog:

    http://minnja.blogspot.com/

    Wanna follow each other???

    LOVE
    minnja

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...