fashion inspiration: bridesmaids

bridesmaids


Heute startet der Film "Brautalarm" in den deutschen Kinos (bei uns in Hong Kong steht der Starttermin leider noch nicht fest!) und da ich Hochzeiten überalles liebe, habe ich mich von diesem Film inspirieren lassen und meine Lieblingsoutfit für Brautjungfern zusammengestellt! Natürlich kann man diese wundervollen Outfits auch als "normaler" Gast tragen und ich finde besonders den Haarschmuck bezaubernd und gibt den Kleidern ein kleines Highlight!

Today is the start of the movie "Bridesmaids" in german cinemas (unfortunately the launch date in Hong Kong has not been fixed yet!) and because I love weddings, I was inspired by this movie and put together my favourite outfits for bridesmaids! Of course you can also wear these beautiful outfits as "normal" guest and in my opinion the adorable hair accessories are little highlights!

9 comments

  1. Bridesmaid dressing has become much less traditional & more wearable now, which is great!
    Thanks for your comment, am following you, would love it if you followed me too xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  2. Oh toll! Mir gefallen vor allem die blaue, die rosa und die peachfarbene Brautjungfer.

    ReplyDelete
  3. Bridesmaids was a surprisingly good film! Really funny. You should definitely see it when it comes out in Hong Kong. I love all the dresses you picked here. x

    ReplyDelete
  4. Super cute outfits! You have to see the movie when it comes out! it's hilarious!

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  5. Love the pale pink dress :)

    Sam

    ReplyDelete
  6. I love the purple and the pink ones!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dann drück ich dir die Daumen! Selber Kaufen wäre auch noch eine Möglichkeit, wenn der Mann nicht so schmuckorientiert ist ;)

    ReplyDelete
  8. Mir gefällt das asymmetrische Kleid in Rosa am besten :)

    ReplyDelete
  9. Such gorgeous outfits! I love that after the wedding you can cut it off and wear it again!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!