white dress

dress - primark, bag - h&m, shoes - deichmann, nail polishes - opi
Am vergangenen Sonntag waren mein Freund und ich im Nomads mit Freunden essen, da eine meiner besten Freundinnen zum Abschiedsdinner eingeladen hatte. Der Abend war trotz des traurigen Anlasses sehr schön und man hat diese gemeinsame Zeit sehr genossen. Da es an diesem Abend sehr heiß und schwül war, habe ich mich für ein weißes Kleidchen mit braunen Accessoires entschieden. Ich habe es am Sonntag zum ersten Mal getragen, denn ich hatte es mir während meines Besuchs in Deutschland gekauft, und ich liebe es!!! Seit meinem Post "fashion inspiration: neutrals" stand so ein Kleidchen ganz oben auf meiner "Wunschliste"!!!

Last Sunday, my boyfriend and I had dinner with friends at  Nomads, because one of my best friends had invited to her farewell dinner. The evening was very nice despite the sad occasion and we enjoyed this common time very much. Since it was very hot and muggy that night, I decided to wear a white dress with brown accessories. On Sunday I wore it for the first time, because I had bought it during my visit to Germany, and I love it!!!! Since my post "fashion inspiration: neutrals" such a dress was at the top of my "wish list"!

26 comments

  1. love your outfit Nicole! It spells femininity indeed. And the nails.. they're so cute! :-) I'm pretty sure you stunned your boyfriend.

    The food looks so delish as well.

    Much love from Mystic Nymph

    ReplyDelete
  2. Love the shoes! very nice outfit.

    ReplyDelete
  3. Great pictures, the white dress is to die for! I'd love a simple, chic white summer frock, they're so versatile. xoxo, Veena <3

    http://seven-inch-stilettos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Your dinner looked so amazing!! And that dress looks so lovely on you!

    Wida
    Missing Amsie Blog

    ReplyDelete
  5. A really nice post! :)
    i like ur blog!!! take a look at mine and follow me if u like it :)
    Here To visit my blog!

    xoxo GROUNDBREAKING

    ReplyDelete
  6. love this dress and the shoes look gorge x

    ReplyDelete
  7. I love your nail polish and you look simply fab:)

    ReplyDelete
  8. Love your dress, so perfect for the summer! Thanks for stoping by my blog, I really like yours! I'm your newest follower! Follow back? :)

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  9. Love the white dress, it's a great summer look ;)

    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Nice outfit!!Thank you for your sweet comment!!
    Come back soon, I'll be waiting for you!!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Que vestido tan bonito! besos

    ReplyDelete
  12. Although it was a sad occasion, it looks like a great time! I absolutely love this dress on you it looks gorgeous!
    Have a great day
    -Ellie

    ReplyDelete
  13. Hi Nicole:)

    Thank you for your sweet message:) I bet you know something about being away from home:)

    Great photos:) I love your white dree and red nails:)

    Kisses:)
    Chrysa
    Stories and Sequins

    ReplyDelete
  14. I love that simple white dress on you! One of my favorite summer looks :)

    ReplyDelete
  15. your orange nails are great!!

    http://31-85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Das Kleid ist schön... ich liebe weiße Sommerkleider. :) Und die Nägel sind toll. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  17. Hey! ich hab gerade deinen blog entdeckt u find ihn richtig gut! weiter so, was mich interessieren würde, hast du einen Job in Hongkong und kannst du die Sprache?
    lg

    http://chbarcelona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Das weiße Kleid ist wundervoll! :)
    Ich bin auch schon seit Ewigkeiten auf der Suche nach einem gewesen. Jetzt habe ich endlich eins gefunden. Kann es kaum erwarten, dass es endlich ankommt! :)


    ♥ { Sabrina

    ReplyDelete
  19. I like your dress!
    and you nailpolish is amazing!! :D

    http://mytrendystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Der Nagellack gefällt mir sehr, genauso wie das Kleid ;)

    ReplyDelete
  21. Like the dress, the shoes, the nail polish! great!

    ReplyDelete
  22. Fab dress! :D

    I was also wondering if you could vote for me? Its for an elle magazine contest :D!
    It only takes 5 seconds.
    Just go to Elle and Nokia Page and press 'I like'. Thank you! xx

    ReplyDelete
  23. Great look dear:)

    Follow my blog
    http://therubberdoll.com/

    Kisses from pepa:X

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!