home in your heart

keychain - home in your heart
Ich bin in Deutschland!!! Hurra!  Seit gestern sind mein Freund und ich nun wieder hier und ich bin so unglaublich glücklich!!!!
Nach einem sehr langen Flug, sind wir gestern morgen in Frankfurt gelandet und haben uns dann gleich auf den Weg Richtung Heimat gemacht! Schon die Fahrt über, konnte ich vor Aufregung kaum mehr still sitzen und das Wiedersehen mit meiner Familie und besonders mit meiner Zwillingsschwester war natürlich unglaublich schön! Mir ist dann wieder bewusst geworden, dass ich Hong Kong sehr liebe und unser Leben dort wirklich toll ist, aber meine Heimat doch dort ist, wo meine Familie ist!
Meine Schwester hat mir zum Abschied vor einem Jahr einen Schlüsselanhänger geschenkt, der genau das aussagt, was ich fühle! Im Herzen ist man irgendwie immer mit seiner Heimat verbunden!

I am in Germany! Hurrah! Since yesterday, my friend and I are back in Germany and I am so incredibly happy!
After a very long flight, we landed in Frankfurt yesterday morning and then drove to my home town! During the drive, I couldn't sit still, because of excitement and the reunion with my family and especially with my twin sister was of course incredibly beautiful! In this situation I became aware again that I really love Hong Kong and our life there is great, but my home is there, where my family is!
My sister gave me a keychain as farewell gift a year ago, that says exactly what I feel! Your heart is always connected to your home!

11 comments

  1. It's always happy to be back in the place where you belong. :-)

    Cheers nicole! :-)

    Much love from Mystic Nymph

    ReplyDelete
  2. Your post make me homesick,.,grh! Thanks for the english transalation! your blog is getting great and fab! Happy blogging:)

    ReplyDelete
  3. Dann wünsche ich Dir ganz viel Spass zuhause!!!
    Ich wünsche Dir ein schönes WE,
    viele liebe Grüße,
    Yvonne

    ReplyDelete
  4. Welcome würde ich dann mal sagen! :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  5. Aww, I know how you feel. It's wonderful to be back in your home town once in a while, busy cities like Singapore and Hong Kong become too much to handle sometimes. xoxo, Veena <3

    http://seven-inch-stilettos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. aw! always great to be back home :) and it's nice to hear that you're near your loved ones again!


    http://samalamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Willkommen zurück! :D Der Schlüsselanhänger ist wirklich hübsch.

    Mina x

    ReplyDelete
  8. I know exactly what you mean! Home is always where the heart is. I can't wait to go back home, now!

    xoxo
    Meera

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!