flit a bit

"flit a bit" by OPI
So, nun möchte ich euch einen weiteren Nagellack aus der Limited Edition "Summer Flutter" von OPI vorstellen, die ich wirklich überalles liebe und von der ich begeistert bin.
Es handelt sich um den knalligen Organgeton "Flit a Bit", der perfekt für den Sommer ist! Ich besitze ja schon einen orangen Nagellack von OPI, der aber im Vergleich doch etwas dunkler ist und viel mehr ins Rot geht. "Flit a Bit" ist dagegen deutlich knalliger und heller!

So, now I want to introduce another nail polish from the Limited Edition "Summer Flutter" from OPI, which I really love. 
It is the bright orange "Flit a bit", which is perfect for summer! I already have an orange nail polish from OPI, but which is darker and more reddish. However, "Flit a bit" is  brigher and  more gaudy!


5 comments

  1. I love the orange one :) I need to get me some for the summer :)

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  2. Toller Nagellack :)
    Solch einen muss ich mir unbedingt auch noch zulegen ;) :*

    ReplyDelete
  3. ooo i like very much OPI nails!! :) I have OPI nails in my blog too ! I invite U ;)

    http://amethyst-pl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!