how to: bikini embellishment


Da wir mit großen Schritten auf den Sommer zu gehen, habe ich mal meine alten Bikinis aus dem Schrank gekramt und eigentlich gefallen sie mir noch ganz gut, nur irgendwie sind sie ein bisschen langweilig geworden. Bei den neuen Kollektionen habe ich gesehen, dass viele Bikinis mit schönen Perlen an den Bändern verziert sind und da habe ich mir überlegt, dass ich meine alten "Schätze" ein bisschen verschönern könnte.
Ich habe mir in einem kleinen Lädchen ein paar wunderschöne Perlen gekauft, die ich wirklich günstig bekommen habe. Die Knoten an den Bändern habe ich gelöst, dann die Perlen aufgefädelt und schließlich wieder einen Knoten gemacht!
Ich bin vom Ergebnis echt begeistert und finde, dass jeder meiner Bikinis ein bisschen schöner geworden ist! Was meint ihr? So, kann ich mich doch auch noch mit meinen alten Bikinis sehen lassen, oder?

The summer is coming and so I've rummaged my old bikinis from my closet. Actually, I still like them, but somehow they are getting a little boring. I've seen a lot of bikinis which are decorated with beautiful beads on the straps and I was thinking that I could embellish my old "treasures" a little bit.
So, I bought a couple of beautiful beads at a bargain price in a small little shop. I've solved the nodes of the bands, then strung the beads and finally tied a knot!
I'm really excited by the results and find that all of my bikinis are a bit more beautiful! What do you think?







13 comments

  1. great tips,seems like veru easy to do.thnx

    http://seaofgirasoles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lovely embellishments, these are absolutely gorgeous! Great post, and thanks for your sweet comment! lots of love from your follower, Veena <3

    http://seven-inch-stilettos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Was für eine tolle Idee! Die muss ich mir merken!
    Viele liebe Grüße,
    Yvonne

    ReplyDelete
  4. lovely bikinis, I think I love the blue one.

    ReplyDelete
  5. what a great idea! add a little something extra! great post!

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    ReplyDelete
  6. I love floral bikinis:):)

    You are too kind Nicole!!:) Thank you so much for congratulating me:)

    Kisses!

    Chrysa
    Stories and Sequins

    ReplyDelete
  7. Total süße idee, das sollte ich vielleicht auch machen :)

    ReplyDelete
  8. OO that's s pretty! I love it:)

    XOXO

    Farah from Fashionfabrice

    ReplyDelete
  9. Great idea for summer:)

    Love
    Sunny

    following you now hope you follow back

    ReplyDelete
  10. What a great idea!! Love your bikinis!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!