aqua luna

t-shirt - h&m, scarf - no name, leggings - bershka, shoes - cotton on, necklace - thomas sabo, nail polishes - OPI, bangle- cotton on
Vor ein paar Wochen hatten mein Freund und ich einen wundervollen Abend auf der Aqua Luna. Die Aqua Luna ist ein Segelschiff mit roten Segeln, das zu Hong Kongs Wahrzeichen gehört und für private Feiern gebucht werden kann. Der Abend war wirklich traumhaft schön und neben gutem Essen und tollen Gesprächen, haben wir Hong Kong mal wieder von einer anderen Seite kennenlernen dürfen! Bei meinem Outfit für diesen Abend habe ich mich auch für ein schwarz-weißes Outfit entschieden habe, dass ich mit roten Akzenten aufgepeppt habe.

A few weeks ago, my boyfriend and I had a wonderful evening at the Aqua Luna. The Aqua Luna is a sailing ship with red sails, which belongs to Hong Kong's landmarks and can be booked for private parties. The evening was gorgeous and in addition to good food and great conversations, we had the opportunity to see Hong Kong from a different side! 
For this evening I've decided for a black and white outfit that I've spiced up with red accents.
 







17 comments

  1. Tolle Bilder, du hattest sicher viel Spaß auf dem Schiff!

    Liebe Grüße aus Deutschland ;)

    Miri's Castle

    ReplyDelete
  2. Wirklich toll. Ich wollte auch immer mal mit so einem Segelschiff fahren, aber mein Freund wollte nicht, als wir die Möglichkeit hatten... ;-)

    ReplyDelete
  3. I love your animal printed vest! so foxy! :-)

    Sounds like you really had fun out there in the sea. :-)

    Much love from Mystic Nymph

    ReplyDelete
  4. Du machst mir immer mehr Lust nach Hong Kong zu verreisen. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  5. WOW! What beautiful shots!! Never been to Hong Kong, but these pics make me think I should go! I love to travel! Great flats you have on, too!

    ReplyDelete
  6. Gorgeous photos! Makes me miss Hong Kong! Love your nail/toe colors!

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. amazing photo...
    btw i love your vest and sandal... so simple but stunning....

    with love, xoxo
    http://unbrandedstuffme.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This is beautiful! I would love to go to Hong Kong some day! I love your outfit too!

    xx

    http://www.trufflesnruffles.com/

    ReplyDelete
  9. Amazing pics! Loooove your sandals! <3

    ReplyDelete
  10. Beautiful pictures! It seems so exotic in my eyes!:) Your outfit was lovely, I love the sandals and scarf!

    Kisses!
    Chrysa
    Stories and Sequins

    ReplyDelete
  11. Goodness, I adore that leopard print! Be sure to enter my £100 ASOS giveaway!

    x
    www.lostinthehaze.com

    ReplyDelete
  12. tolles outfit :))
    ich finde deine Sandalen großartig.
    ...sieht nach einem wirklich gelungenen abend aus :D

    xxx Carina

    ReplyDelete
  13. Du siehst richtig hübsch auf den Bildern aus ;)

    ReplyDelete
  14. Looks like so much fun! Love the sandals


    xo
    mybrunetteworld.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!